Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΓΕΡΣΗ - ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ


Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Αυτοί που ισχυρίζονται ότι όλος αυτός ο αγανακτισμένος κόσμος, ανήκει αποκλειστικά και μόνο στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, κακό του κεφαλιού τους κάνουνε. Προσωπικά, δεν έχω ψηφίσει ποτέ οποιαδήποτε αριστερά, ούτε καν ΠΑΣΟΚ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι και μακάκας να πληρώνω αδιαμαρτήρητα τα κερατιάτικα χρέη που μας φέσωσαν οι λωποδύτες. Με πολύ σπουδή ψήφισαν οι  φίλοι μου της Ν.Δ και του Λ.Α.Ο.Σ το νόμο για την ποινικοποίηση του "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" . Για τον κόσμο που του έχουν αλλάξει τα φώτα όμως δεν έδειξαν την ίδια πρεμούρα. Το νου σας γιατί τα γράφουμε και θα σας γράψουμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι.  Όσο για το φίλο μου τον Άδωνη, επειδή ξέρω ότι γνωρίζει πολύ καλά τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ , να πάει να διαβάσει για να θυμηθεί τη διαφορά μεταξύ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ και ΕΥΝΟΜΙΑΣ. Ο νόμος που ψηφίσατε φίλε μου δεν συμφωνεί με το "Κοινό περί δικαίου αίσθημα των ΕΛΛΗΝΩΝ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου